Articolul precedent |
Articolul urmator |
1311 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 17:52 |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Rolul familiei în procesul de orientare profesională a copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 57-62. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 57-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orientarea profesională urmarește în principal pregătirea persoanei pentru exercitarea unei profesii, vizează latura actională a idealului educațional, pentru că exercitarea profesiei reprezintă modalitatea fundamentală prin care se realizează joncțiunea dintre individ și societate. Necesitatea implicării părinților în procesul de orientare profesională a copiilor lor este determinată de cerința obiectivă privind participarea persoanei la procesul de producere a bunurilor materiale și spirituale, care reprezintă baza existenței societății, prin exercitarea unei profesiuni. Articolul abordează o problemă de actualitate axată pe rolul familiei în procesul de orientare profesională a copiilor cu cerințe educaționale speciale. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, orientare profesională, atitudinii pozitive faţă de muncă, cursuri de formare profesională, special educational requirements, professional orientation, positive attitude towards work, vocational training |
||||||
|