Mentoratul – modalitate de pregătire și integrare profesională a cadrelor didactice din instituția de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1176 121
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 14:33
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia, BARALIUC, Nadejda. Mentoratul – modalitate de pregătire și integrare profesională a cadrelor didactice din instituția de educație timpurie. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 49-54. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Mentoratul – modalitate de pregătire și integrare profesională a cadrelor didactice din instituția de educație timpurie


Pag. 49-54

Cebanu (Slutu) Lilia, Baraliuc Nadejda
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2019


Rezumat

This article presents the concept and aspects of the mentoring process from the perspective of the early education institution. There were described the benefits of mentoring from the formable point of view and from the institution perspective; the roles and functions of the mentor on the basis of which the activity observation sheets and the professional dialogue were proposed.