Impactul comunicării manageriale asupra imaginii instituției de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
677 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 00:31
SM ISO690:2012
GRIGOR, Ina. Impactul comunicării manageriale asupra imaginii instituției de învățământ. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 35-39. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Impactul comunicării manageriale asupra imaginii instituției de învățământ


Pag. 35-39

Grigor Ina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2019


Rezumat

The article is speaking about the idea that in the formation of an image of an educational institution, the intern and extern managerial communication has a very important role. For the formation of a positive image, the goals of extern communication and the ways of their realization are deeply analyzed. A particular attention is provided to the characteristics of the extern communication from the managerial perspective, as well as the specificity of the managerial communication inside the Institution, especially the efficiency of the communication with the employees, realizing the impact of these in the creation of the image of the institution concerned.

Cuvinte-cheie
comunicarea, management, imaginea instituției, comunicarea manageriale, comunicarea externă, comunicarea internă, eficacitatea comunicării manageriale