Rolul atitudinilor pedagogice în educație
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
645 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 18:52
SM ISO690:2012
LUNGU, Corina. Rolul atitudinilor pedagogice în educație. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 18-22. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Rolul atitudinilor pedagogice în educație


Pag. 18-22

Lungu Corina
 
Ministerul Educației, Culturii și Cercetării
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2019


Rezumat

This article reveals essential ideas about pedagogical attitudes specific to the teacher, which contributes to the continuous improvement of the educational activity designed and realized both in school and extra-school environments. The author highlights the content of the pedagogical attitude, aspects that ensure its directional function, dimensions that reflect its characteristics and other defining components.

Cuvinte-cheie
educaţie, atitudine, atitudine pedagogică, aptitudini pedagogice, competențe pedagogice, stil pedagogic