Articolul precedent |
Articolul urmator |
645 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 18:52 |
SM ISO690:2012 LUNGU, Corina. Rolul atitudinilor pedagogice în educație. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 18-22. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 18-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reveals essential ideas about pedagogical attitudes specific to the teacher, which contributes to the continuous improvement of the educational activity designed and realized both in school and extra-school environments. The author highlights the content of the pedagogical attitude, aspects that ensure its directional function, dimensions that reflect its characteristics and other defining components. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, atitudine, atitudine pedagogică, aptitudini pedagogice, competențe pedagogice, stil pedagogic |
||||||
|