Articolul precedent |
Articolul urmator |
763 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 08:44 |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina, MIHĂILĂ, Monica-Maria. Dezvoltarea gindirii critice ca strategie de formare a competentei de a invata. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 7-11. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea în care creștem și ne dezvoltăm oferă un ansamblu de oportunități pentru fiecare dintre noi, însă aceste oportunități trebuie valorificate într-un mod critic, asertiv de analiză și evaluare. Fără gândire critică elevii nu înregistrează performanţe în dezvoltarea abilităţilor cognitive de ordin superior, dar și a celor noncognitive: competenţe de bază, capacitatea de a lucra în echipă, deprinderi de comunicare şi negociere etc. Aplicarea tehnicilor de dezvoltare a gândirii critice este cea mai eficientă modalitate de a învăţa să găsim soluţii inteligente în diferite situaţii-problemă. Încrederea în capacitatea elevului de a gândi critic, respectarea ideilor şi a convingerilor sale îl determină pe acesta să fie mai sigur pe forțele proprii, să se implice în actul de învățare cu mai mult entuziasm. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire reflexivă, gîndire critică, gândire creativă, metacogniţie, învăţare prin acţiune, pensée réflexive, pensée critique, pensée créative, métacognition, apprentissage par l’action |
||||||
|