Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
706 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 18:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.77:378(478) (1) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
SM ISO690:2012 TIGHINEANU, Alexandra. Importanţa predării proprietăţii intelectuale în instituţiile de învăţământ superior. In: Intellectus, 2019, nr. 3-4, pp. 112-116. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.77:378(478) | ||||||
Pag. 112-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul consideră că educaţia în domeniul PI trebuie susţinută atât prin programele curriculare, cât și prin cele exracurriculare. Instruirea în PI reprezintă un element esenţial al consolidării și dezvoltării nivelului de conștientizare a importanţei obiectelor de PI. Instituţiile de învăţământ sunt cele mai indicate subiecte care ar putea contribui în acest sens prin educarea tinerei generaţii în spiritul respectării și valorifi cării PI. Tinerii sunt cei mai indicaţi ambasadori capabili să realizeze această schimbare în societate. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie PI, obiecte de PI, drept de autor, plagiat, programe de studii, curricula, IP education, IP objects, copyright, plagiarism, study programs, Curricula |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Tighineanu, A.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Importanţa predării proprietăţii intelectuale în instituţiile de învăţământ superior</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-7079</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie PI</subject> <subject>obiecte de PI</subject> <subject>drept de autor</subject> <subject>plagiat</subject> <subject>programe de studii</subject> <subject>curricula</subject> <subject>IP education</subject> <subject>IP objects</subject> <subject>copyright</subject> <subject>plagiarism</subject> <subject>study programs</subject> <subject>Curricula</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>347.77:378(478)</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-12-24</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autorul consideră că educaţia în domeniul PI trebuie susţinută atât prin programele curriculare, cât și prin cele exracurriculare. Instruirea în PI reprezintă un element esenţial al consolidării și dezvoltării nivelului de conștientizare a importanţei obiectelor de PI. Instituţiile de învăţământ sunt cele mai indicate subiecte care ar putea contribui în acest sens prin educarea tinerei generaţii în spiritul respectării și valorifi cării PI. Tinerii sunt cei mai indicaţi ambasadori capabili să realizeze această schimbare în societate.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The author considers that education in the fi eld of PI must be supported by both curricular and extracurricular programs. IP training is an essential element in consolidating and developing the level of awareness of the importance of IP objects. The educational institutions are the most suitable subjects that could contribute in this respect by educating the young generation in the spirit of respecting and exploiting the IP. Young pupils are the most suitable ambassadors capable of making this change in society.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>