Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
629 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 10:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
003.65 (1) |
Sisteme și caractere de scriere (23) |
SM ISO690:2012 VLAD, Eduard Gabriel. Ce putem învăţa din cazul mărcii „Big Mac”? In: Intellectus, 2019, nr. 3-4, pp. 73-76. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 003.65 | ||||||
Pag. 73-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nu există drepturi fără obligaţii. Faptul că deţineţi o marcă nu înseamnă că terţii vor înceta să o conteste. Scopul mărcii este de a distinge bunurile și/sau serviciile dumneavoastră de cele ale concurenţilor dvs. pe piaţă. Prin urmare, marca dvs. trebuie pusă în folosinţă. Dacă nu o utilizaţi, terţii pot contesta marca dvs. pentru a nu fi utilizată. Ofi ciul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală EUIPO stabilește că o marcă a Uniunii Europene trebuie utilizată în mod real în Uniunea Europeană în cei cinci ani de la înregistrarea sa. În consecinţă, marca proprie ar trebui utilizată în mod activ. În caz contrar, persoanele interesate pot contesta dreptul de posesie de a utiliza acest brand. |
||||||
Cuvinte-cheie EUIPO, marcă comercială, utilizare, anulare, EUIPO, trademark, use, cancellation |
||||||
|