Establishing meaningful relationships within a small discourse community to enhance students’ academic writing skills
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
666 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-09 08:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111(072.8)`38 (1)
Limba engleză (672)
SM ISO690:2012
CONDRAT, Viorica. Establishing meaningful relationships within a small discourse community to enhance students’ academic writing skills. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 56-60. ISBN 978-9975-50-235-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 8, 2018
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018

Establishing meaningful relationships within a small discourse community to enhance students’ academic writing skills

CZU: 811.111(072.8)`38

Pag. 56-60

Condrat Viorica
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

Abilitatea de a crea texte coerente este o componentă esențială în formarea academică a studentului. Procesul de scriere în scopuri academice este unul anevoios, care este considerat de către studenți ca fiind unul nesemnificativ. Studenții deseori nu sunt pregătiți să producă texte coerente în sco-puri academice. Mai mult, ei nu realizează importanța scrisului academic în formarea lor profesională. Articolul de față examinează factorii ce ar contribui la crearea unei comunități discursive, care, la rândul ei, ar spori calitatea scrisului academic la studenți.

Cuvinte-cheie
comunitate discursivă, interacțiune academică, scris academic