Articolul precedent |
Articolul urmator |
666 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-09 08:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072.8)`38 (1) |
Limba engleză (672) |
SM ISO690:2012 CONDRAT, Viorica. Establishing meaningful relationships within a small discourse community to enhance students’ academic writing skills. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 56-60. ISBN 978-9975-50-235-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 8, 2018 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072.8)`38 | ||||||
Pag. 56-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abilitatea de a crea texte coerente este o componentă esențială în formarea academică a studentului. Procesul de scriere în scopuri academice este unul anevoios, care este considerat de către studenți ca fiind unul nesemnificativ. Studenții deseori nu sunt pregătiți să producă texte coerente în sco-puri academice. Mai mult, ei nu realizează importanța scrisului academic în formarea lor profesională. Articolul de față examinează factorii ce ar contribui la crearea unei comunități discursive, care, la rândul ei, ar spori calitatea scrisului academic la studenți. |
||||||
Cuvinte-cheie comunitate discursivă, interacțiune academică, scris academic |
||||||
|