Articolul precedent |
Articolul urmator |
1083 118 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 20:14 |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Parteneriatul şcoală–familie–comunitate în contextul asigurării incluziunii şi consolidării coeziunii sociale a copiilor cu CES. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 565-572. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 565-572 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article clarifies the role of forming the school – family – community partnership in order to ensure a successful inclusion of the child with special educational requirements (ESC). Some suggestions for improving this process are proposed. |
||||||
|