Parteneriatul şcoală–familie–comunitate în contextul asigurării incluziunii şi consolidării coeziunii sociale a copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1083 118
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 20:14
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Parteneriatul şcoală–familie–comunitate în contextul asigurării incluziunii şi consolidării coeziunii sociale a copiilor cu CES. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 565-572. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Parteneriatul şcoală–familie–comunitate în contextul asigurării incluziunii şi consolidării coeziunii sociale a copiilor cu CES


Pag. 565-572

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The article clarifies the role of forming the school – family – community partnership in order to ensure a successful inclusion of the child with special educational requirements (ESC). Some suggestions for improving this process are proposed.