Articolul precedent |
Articolul urmator |
833 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 22:51 |
SM ISO690:2012 DUMINICĂ, Stella. Analiza situaţiei actuale a educaţiei de gen realizate în familie şi instituţiile de educaţie timpurie. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 522-528. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 522-528 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The preschool institution and the family as social institutions, represent important laboratories of the processes of gender identity construction in preschool children. From this perspective, the way in which the activities for children and parents are organized exerts significant influences on raising awareness and internalizing the values of gender education, on assuming or exercising gender social roles. |
||||||
|