Analiza situaţiei actuale a educaţiei de gen realizate în familie şi instituţiile de educaţie timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
833 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 22:51
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Analiza situaţiei actuale a educaţiei de gen realizate în familie şi instituţiile de educaţie timpurie. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 522-528. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Analiza situaţiei actuale a educaţiei de gen realizate în familie şi instituţiile de educaţie timpurie


Pag. 522-528

Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The preschool institution and the family as social institutions, represent important laboratories of the processes of gender identity construction in preschool children. From this perspective, the way in which the activities for children and parents are organized exerts significant influences on raising awareness and internalizing the values of gender education, on assuming or exercising gender social roles.