Articolul precedent |
Articolul urmator |
688 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 16:27 |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Învăţarea bazată pe proiectul tematic – metodă interactivă de grup în instituţia de educaţie timpurie. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 495-500. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | |||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
Pag. 495-500 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article reflects aspects of project-based learning as an interactive group method in kindergarten. It is described the project concept, the steps leading to the project planning as a learning strategy, as well as the benefits of using the project-based activity of the group for preschool, parents and teachers. |
|||||
|