Profesorul în contextul postmodernității: competențe și funcții
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
610 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 11:12
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Profesorul în contextul postmodernității: competențe și funcții. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 304-309. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Profesorul în contextul postmodernității: competențe și funcții


Pag. 304-309

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

This article addresses the problem of the teacher in the post-modernity period, the radical changes in society in educational systems. The emphasis is on establishing the types of teachers, identifying the professional competences and the specific functions of the teachers. We are also trying to present an ideal model of the teacher.