Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 11:12 |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Profesorul în contextul postmodernității: competențe și funcții. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 304-309. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 304-309 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the problem of the teacher in the post-modernity period, the radical changes in society in educational systems. The emphasis is on establishing the types of teachers, identifying the professional competences and the specific functions of the teachers. We are also trying to present an ideal model of the teacher. |
||||||
|