Dimenensiunea socio-afectivă a dezvoltării personale a cadrului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
717 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:33
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Dimenensiunea socio-afectivă a dezvoltării personale a cadrului didactic. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 244-249. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Dimenensiunea socio-afectivă a dezvoltării personale a cadrului didactic


Pag. 244-249

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2019


Rezumat

In this article are described concepts, conditions and functions of personal development through the emotional, social and spiritual intelligence. The teacher is depicted as an adult person and the age is perceived as a continuous process of personal and social development of the self.