Articolul precedent |
Articolul urmator |
717 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:33 |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Dimenensiunea socio-afectivă a dezvoltării personale a cadrului didactic. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 244-249. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 244-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article are described concepts, conditions and functions of personal development through the emotional, social and spiritual intelligence. The teacher is depicted as an adult person and the age is perceived as a continuous process of personal and social development of the self. |
||||||
|