Sursele de informaţie şi prognoza în cercetarea de marketing
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
825 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-05 17:53
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae. Sursele de informaţie şi prognoza în cercetarea de marketing. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 228-232. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Sursele de informaţie şi prognoza în cercetarea de marketing


Pag. 228-232

Bucun Nicolae
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2019


Rezumat

 „Sources of information and prognosis in marketing research”. This paper presents the aspects of researching information sources and the prognosis of educational services.