Articolul precedent |
Articolul urmator |
547 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-05 17:53 |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae. Formarea competenţei de cercetare în marketing. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 196-201. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 196-201 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
„Building the marketing research competence”. This article presents data regarding the process and forms of marketing research. |
||||||
|