Formarea competenţei de cercetare în marketing
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
547 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-05 17:53
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae. Formarea competenţei de cercetare în marketing. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 196-201. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Formarea competenţei de cercetare în marketing


Pag. 196-201

Bucun Nicolae
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2019


Rezumat

„Building the marketing research competence”. This article presents data regarding the process and forms of marketing research.