Procesul de pregătire a funcționarilor publici din Republica Moldova: principii, organizare și organisme implicate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
584 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-30 15:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
35.088.6(478) (5)
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2626)
SM ISO690:2012
VINTILĂ, Vadim. Procesul de pregătire a funcționarilor publici din Republica Moldova: principii, organizare și organisme implicate . In: Administrarea Publică, 2019, nr. 4(104), pp. 128-134. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 4(104) / 2019 / ISSN 1813-8489

Procesul de pregătire a funcționarilor publici din Republica Moldova: principii, organizare și organisme implicate

Process of preparing civil servants in the Republic of Moldova: principles, organization and involved bodies

Процесс подготовки государстенных служащих в Республике Молдова: принципы, организация и вовлечённые структуры

CZU: 35.088.6(478)

Pag. 128-134

Vintilă Vadim
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 decembrie 2019


Rezumat

In the article, the principles and types of professional training of civil servants are subject to analysis. Also, in this article, the content of the professional training process of the civil servant has been examined, where the professional development system is mentioned, which includes the beneficiaries, types, forms, methods and training programs, service providers, financing of the continuous professional development process, the responsible bodies of coordinating and monitoring the process. Thus, the analysis is focused on identifying the actors involved in the process and highlighting the contribution of each factor involved.

În articol sunt supuse analizei principiile și tipurile pregătirii profesionale a funcționarilor publici. De asemenea, în prezentul articol s-a examinat și conținutul procesului de pregătire profesională a funcționarului public unde se menționează sistemul de dezvoltare profesională care include beneficiarii, tipurile, formele, metodele și programele de instruire, prestatorii serviciilor, finanțarea procesului de dezvoltare profesională continuă, organele responsabile de coordonarea și monitorizarea procesului. Astfel, analiza este axată pe identificarea actorilor implicați în cadrul procesului și relevarea aportului fiecărui factor implicat.

Cuvinte-cheie
training, professional training, civil servant,

instruire, pregătire profesională, funcţionar public