Articolul precedent |
Articolul urmator |
1253 284 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 06:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:159.922.7 (2) |
Psihologie (3383) |
SM ISO690:2012 MOŢEI, Elena-Ramona, RACU, Iulia. Dezvoltarea emoțională la școlarul mic. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 8, 15 septembrie 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediţia 8, pp. 215-222. ISBN 978-9975-50-236-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări actuale în cercetarea doctorală Ediţia 8, 2019 |
||||||
Conferința "Orientări actuale în cercetarea doctorală" 8, Bălți, Moldova, 15 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:159.922.7 | ||||||
Pag. 215-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article takes about the socio-emotional development of young students. The Contemporany school must assure, besides the development of key skills, the social and emotional development of skills. For young students the development of social and emotional skills (the expresion and understanding of emotions, the emotional simulation, the expressing of empaty, the identification of the causes of emotions) is extremely important. |
||||||
Cuvinte-cheie socio-emotional, emotions, empaty, interaction, Synergy |
||||||
|