Articolul precedent |
Articolul urmator |
527 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 16:01 |
SM ISO690:2012 STARÎŞ, Angela. Formarea atitudinilor civice în cadrul disciplinei Istoria. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 521-523. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 521-523 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The major objective of history education consists in to prepare active and responsible citizens, promoters of democratic values. In this article are presented some ideas about the formation of civic attitudes in history classes. |
||||||
|