Arab minority and jews majority in the Israeli education system
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
627 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-12 16:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.06 (117)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115)
SM ISO690:2012
ALVAKILI, Noha. Arab minority and jews majority in the Israeli education system. In: EcoSoEn, 2019, nr. 3-4, pp. 91-95. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Arab minority and jews majority in the Israeli education system

Minoritatea arabă și majoritatea evreilor în sistemul de educație israelian

CZU: 37.06
JEL: I26

Pag. 91-95

Alvakili Noha
 
Institute of International Relations of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Israel is composed of a Jewish majority but has also an Arab minority. The members of the national-ethnic minorities in Israel are the Arabs, the Druze, the Bedouins and the Circassians. In this article we examine the integration and segregation of the Israeli educational system, at the same time emphasizing the integration of Arabs into bilingual schools such as the Yad Beyad Network, and the motives of two different ethnic groups to create a common education.

Israelul este format dintr-o majoritate evreiască, dar are și o minoritate arabă. Membrii minorităților naționale-etnice din Israel sunt arabii, druzii, beduinii și circasienii. Acest articol va examina integrarea și segregarea sistemului educațional israelian, subliniind, în același timp, integrarea arabilor în școli bilingve, precum rețeaua Yad Beyad, și motivele a două grupuri etnice diferite de a crea o educație comună.

Cuvinte-cheie
minority, majority, integration, segregation, Israeli education system,

minoritate, majoritate, integrare, segregare, sistemul de învățământ din Israel