Articolul precedent |
Articolul urmator |
605 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 14:49 |
SM ISO690:2012 PANIŞ, Aliona. Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 273-277. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | |||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | |||||
|
|||||
Pag. 273-277 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Talking about professional development of a teacher in the context of constructivism, we understand the directing activity to his needs, putting in the first place the dimensions what will assure the quality, the efficiency of competences. |
|||||
|