Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
605 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 14:49
SM ISO690:2012
PANIŞ, Aliona. Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 273-277. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic


Pag. 273-277

Paniş Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Talking about professional development of a teacher in the context of constructivism, we understand the directing activity to his needs, putting in the first place the dimensions what will assure the quality, the efficiency of competences.