Tendinţe, orientări şi perspective de reconfigurare a modelelor educaţionale în postmodernitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
519 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 13:50
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Tendinţe, orientări şi perspective de reconfigurare a modelelor educaţionale în postmodernitate. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 254-257. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Tendinţe, orientări şi perspective de reconfigurare a modelelor educaţionale în postmodernitate


Pag. 254-257

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Overall theoretical study what reflects trends, guidelines and perspectives of educational models reconfiguration and the fundamental directions, complementary of evolution and activity of the training and development of human personality. Similarly, are defined and based two complementary directions of evolution of training and development activity of the human personality: heuristic-based philosophical education, reflection and moral action and education through a systemic approach in the context of individual life prospects of defining and specifying the ontopedagogical tasks