Articolul precedent |
Articolul urmator |
519 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 13:50 |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Tendinţe, orientări şi perspective de reconfigurare a modelelor educaţionale în postmodernitate. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 254-257. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 254-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Overall theoretical study what reflects trends, guidelines and perspectives of educational models reconfiguration and the fundamental directions, complementary of evolution and activity of the training and development of human personality. Similarly, are defined and based two complementary directions of evolution of training and development activity of the human personality: heuristic-based philosophical education, reflection and moral action and education through a systemic approach in the context of individual life prospects of defining and specifying the ontopedagogical tasks |
||||||
|