Familia în calitate de partener educaţional - factor al inovării educaţiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
780 100
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 15:22
SM ISO690:2012
BRAGHIŞ, Maria. Familia în calitate de partener educaţional - factor al inovării educaţiei. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 62-65. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Familia în calitate de partener educaţional - factor al inovării educaţiei


Pag. 62-65

Braghiş Maria12
 
1 Direcţia generală educaţie, tineret şi sport mun. Chişinău (DGETS),
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

School and parents are meant to shape the child to be able to integrate in innovative information society. Theorists and practitioners have concluded that in order to meet the new requirements related to redefining our society, education should be placed on the coordinates of educational partnership. Effective collaboration between school, family and community will facilitate the formation of educational skills in students, as well as the transformation of contemporary society.