Articolul precedent |
Articolul urmator |
780 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 15:22 |
SM ISO690:2012 BRAGHIŞ, Maria. Familia în calitate de partener educaţional - factor al inovării educaţiei. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 62-65. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
School and parents are meant to shape the child to be able to integrate in innovative information society. Theorists and practitioners have concluded that in order to meet the new requirements related to redefining our society, education should be placed on the coordinates of educational partnership. Effective collaboration between school, family and community will facilitate the formation of educational skills in students, as well as the transformation of contemporary society. |
||||||
|