ISO 9001 şi managementul calităţii în învăţământul superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
26 1
Ultima descărcare din IBN:
2019-12-15 19:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1:005.6 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (1019)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (54)
SM ISO690:2012
CHIŢU, Svetlana; GONŢA, Victoria; GRIBINCEA, Tatiana. ISO 9001 şi managementul calităţii în învăţământul superior. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”. 2016, nr. 3-4(11-12), pp. 118-123. ISSN 2457-5550.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Numărul 3-4(11-12) / 2016 / ISSN 2457-5550

ISO 9001 şi managementul calităţii în învăţământul superior


CZU: 378.1:005.6
Pag. 118-123

Chiţu Svetlana1, Gonţa Victoria2, Gribincea Tatiana1
 
1 Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”,
2 Universitatea Americană din Moldova
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2019


Rezumat

Implementation and continuous improvement of internal quality management system (QMS) is a necessity and a requirement for higher education institutions (HEI) stipulated by the Bologna Process. This paper discusses family of standards ISO 9001 – quality management, as a possible framework for establishment of QMS in HEI. Reasons, difficulties and benefits for implementing ISO 9001 standards in HEI as well as critics of doing so are analyzed. There are examined the principles of quality management, structure of the documents and main components of QMS in HEI according to ISO standards.

Cuvinte-cheie
ISO 9001, quality management, Higher education institutions, principles of quality management.