Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
766 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 15:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.6(478+4) (2) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (196) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (138) |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Tatiana, CHIŢU, Svetlana, GONŢA, Victoria. Analiza comparativă a mangementului calităţii în sistemul educaţional la nivel european şi naţional. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2016, nr. 3-4(11-12), pp. 109-117. ISSN 2457-5550. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” | |||||
Numărul 3-4(11-12) / 2016 / ISSN 2457-5550 | |||||
|
|||||
CZU: 37.07:005.6(478+4) | |||||
Pag. 109-117 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Adaptarea continuă a cadrului legislativ şi a cerinţelor pedagogice sunt vizate de reformele sistemului educaţional, şi se realizează în funcţie de evoluţia mediului social, politic, economic şi tehnologic al societăţii actuale, atât la nivel naţional cât şi internaţional, având ca obiectiv îmbunătăţirea şi creşterea calităţii educaţiei. Educaţiei prezintă atât valori culturale şi morale general recunoscute, cât şi noi valori care completează zestrea educaţională existentă, în funcţie de paşii progresivi pe care îi face societatea şi politicile educaţionale pe care le aplică fiecare stat sau naţiune |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gribincea, T.</dc:creator> <dc:creator>Chiţu, S.</dc:creator> <dc:creator>Gonţa, V.V.</dc:creator> <dc:date>2016-12-27</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p><em>Adaptarea continuă a cadrului legislativ şi a cerinţelor pedagogice sunt vizate de reformele sistemului educaţional, şi se realizează în funcţie de evoluţia mediului social, politic, economic şi tehnologic al societăţii actuale, atât la nivel naţional cât şi internaţional, având ca obiectiv îmbunătăţirea şi creşterea calităţii educaţiei. Educaţiei prezintă atât valori culturale şi morale general recunoscute, cât şi noi valori care completează zestrea educaţională existentă, în funcţie de paşii progresivi pe care îi face societatea şi politicile educaţionale pe care le aplică fiecare stat sau naţiune</em></p></dc:description> <dc:source>Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” 11-12 (3-4) 109-117</dc:source> <dc:title>Analiza comparativă a mangementului calităţii în sistemul educaţional la nivel european şi naţional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>