Articolul precedent |
Articolul urmator |
745 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-10 18:06 |
SM ISO690:2012 BÎRSAN, Elena. Valorile asertivității pedagogice. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 20-26. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 20-26 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Human values are indispensable for the existence of humans and societies. They have always existed except that they have been approached differently in different cultures and historical periods. The present research addresses the importance of promoting the values of pedagogical assertiveness in the educational environment. |
||||||||
Cuvinte-cheie values, assertiveness, pedagogical assertiveness |
||||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Valorile asertivității pedagogice"> <meta name="citation_author" content="Bîrsan Elena"> <meta name="citation_publication_date" content="2019"> <meta name="citation_collection_title" content="Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 5"> <meta name="citation_firstpage" content="20"> <meta name="citation_lastpage" content="26"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/20-26_7.pdf">