Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
721 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 10:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:015 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Bibliografie și bibliografii. Cataloage (52) |
SM ISO690:2012 HOBJILĂ, Angelica. Comunicare-autocunoaştere şi teatru: dimensiuni aplicative la vârsta şcolară mică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 73-76. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521053 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521053 | ||||||
CZU: 373.3:015 | ||||||
Pag. 73-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă propune asocierea problematicii comunicării cu sfera teatrului, în încercarea de a ilustra posibilitatea şi oportunitatea abordării lor la vârsta şcolară mică. Particularizând, comunicarea-autocunoaştere şi comunicareacunoaştere (diferenţiate, în literatura de specialitate, de comunicarea-relaţionare/cooperare/împărtăşire etc.) vor fi exemplificate prin raportare la diferite arii curriculare şi în asociere cu valorificarea de tehnici subsumate universului teatrului |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, autocunoaştere, cunoaştere, teatru, vârsta școlară mică, communication, self-knowledge, knowledge, drama, primary school age |
||||||
|