Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
620 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-23 11:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:911 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (146) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena, BEREGOI, Elena. Elemente de noutate ale curriculumului la disciplina şcolară Geografie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 61-66. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525934 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525934 | ||||||
CZU: 37.091:911 | ||||||
Pag. 61-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un nou curriculum de Geografie, centrat pe formarea competenţelor şi a valorilor, reprezintă un domeniu de colaborare şi cooperare a profesorilor de geografie interesaţi de progresul propriei discipline. Este evident că decupajul tradiţional, încărcătura informaţională şi succesiunea componentelor interioare ale geografiei nu pot rămâne în forma lor actuală, în contextul în care există un sistem referenţial sugerat de competenţele-cheie, finalităţile educaţionale, competenţele de instruire, atitudinile şi valorile promovate. Noul curriculum la Geografie vine cu un şir de elemente de noutate, conforme cu cele mai recente realizări şi tendinţe atât în domeniul ştiinţelor educaţiei, cât şi în cel al ştiinţelor geografice. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, geografie, competențe, valori, curriculum, geography, competences, values |
||||||
|