Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
631 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-17 14:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:502 (1) |
Organizarea instruirii (529) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, TELEMAN, Angela. Redimensionarea disciplinei Ştiinţe pentru formarea profilului modern al absolventului de gimnaziu. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 56-60. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525930 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525930 | ||||||
CZU: 37.091:502 | ||||||
Pag. 56-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorii realizează o incursiune în experienţa internaţională de predare a disciplinei Ştiinţe şi descriu unele redimensionări ale curriculumului de ştiinţe, clasa a V-a, din Republica Moldova, în vederea formării profilului modern al absolventului de gimnaziu. De asemenea, sunt recomandate tipurile de învăţare activă ce pot fi utilizate în procesul de predare a acestei discipline. Se fac anumite sugestii metodologice pentru predarea disciplinei în clasa a V-a, corelate cu atributele generice ale absolventului, competenţele specifice, unităţile de competenţă şi unităţile de conţinut. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, profilul absolventului, competenţe specifice, unităţi de competenţe, unităţi de conţinut, curriculum, graduate profile, specific competences, competence units, units of content |
||||||
|