Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
929 143 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 11:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1 (220) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3894) |
SM ISO690:2012 PEREU, Tatiana. Eficienţa stilului educativ şi impactul complexelor parentale asupra educaţiei familiale a copiilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 27-31. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521040 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521040 | ||||||
CZU: 37.018.1 | ||||||
Pag. 27-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul constituie un studiu teoretic cu unele implicaţii practice privind stilurile educative parentale şi valorificarea lor în educaţia familială a copiilor. În contextul dat, au fost analizate complexele parentale (matern şi patern) şi impactul acestora asupra educaţiei copiilor. În final sunt propuse elemente de consiliere a părinţilor prin intermediul basmelor/metaforelor |
||||||
Cuvinte-cheie familie, părinţi, consiliere, stil educaţional, complexe parentale, family, parents, children, counseling, education style, parental complexes |
||||||
|