Fonetica: ramuri, concepte, teorii și metode de cercetare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
823 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 20:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.135.1`342 (2)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1453)
SM ISO690:2012
BABÂRĂ, Nicanor. Fonetica: ramuri, concepte, teorii și metode de cercetare. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 14-22. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519199
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Fonetica: ramuri, concepte, teorii și metode de cercetare

Phonetics: branches, concepts, theories and research methods

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519199
CZU: 811.135.1`342

Pag. 14-22

Babâră Nicanor
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

The present article touches upon the problems of Phonetics in toto / as a whole, focusing on the branches, theories, concepts and the methods of investigation in the "ield of Phonetics as well as the importance of Phonetics in teaching native and foreign language. The author stresses the idea that the knowledge of Phonetics by any teacher of foreign languages is a conditio sine qua non. The author also states that Phonetics is the “brains, the heart and the sole” of the language and Linguistics as well as Didactics are dim and dull without it. Phonetics should be the "irst and the last “love” for every teacher of native and foreign languages.

Prezentul articol ține de problemele foneticii în ansamblu și se focusează asupra ramurilor, teoriilor, conceptelor și metodelor de cercetare, precum și asupra importanței acesteia în procesul de predare și învățare a limbilor materne și străine. Autorul statuează că, cunoștințele de fonetică reprezintă conditio sine qua non pentru profesorii de limbi străine. Autorul, de asemenea, deduce că fonetica este „creierul, inima și su"letul” limbii, iar lingvistica și didactica sunt plictisitoare fără ea. Fonetica, susține autorul, trebuie să "ie prima și ultima iubire pentru "iecare profesor de limbi materne și străine.

Cuvinte-cheie
honology, linguistics, pedagogics, didactics, Phonetics: General, special, Discriptive, historical, experimental, comparative, Proper, Articulatory, Acustic, auditory, theoretical, practical, Sound Symbolism, university, school, scienti"ic, popular,

lingvistică, pedagogia, didactică, fonologia, fonetica generală, specială, descriptivă, istorică, experimentală, comparativă, comparată, propriu-zisă, articulatorică, acustică, auditivă, teoretică, practică, simbolica, universitară, școlară