Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-01 15:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:[004+659.4] (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
SM ISO690:2012 BULICANU, Victoria. Conceptul market driven în mass-media. In: Integrare prin cercetare si inovare.: Științe sociale, 7-8 noiembrie 2019, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, Vol.2, SS, pp. 26-29. ISBN 978-9975-149-51-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare si inovare. Vol.2, SS, 2019 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare" Chișinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:[004+659.4] | ||||||
Pag. 26-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|