Patrimoniul cultural în sistemul educațional: strategii de promovare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
816 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 20:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:069.2:008 (1)
Educație (14210)
Muzee. Expoziții permanente (505)
Civilizație. Cultură. Progres (818)
SM ISO690:2012
MOISEI, Ludmila. Patrimoniul cultural în sistemul educațional: strategii de promovare. In: Valorificarea patrimoniului etnocultural: în educaţia tinerei generaţii și a societăţii civile, 30 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul Patrimoniului Cultural, 2019, Editia 4, pp. 164-173. ISBN 978-9975-84-105-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorificarea patrimoniului etnocultural
Editia 4, 2019
Conferința "Valorificarea patrimoniului etnocultural în educaţia tinerei generaţii și a societăţii civile"
Chişinău, Moldova, 30 octombrie 2019

Patrimoniul cultural în sistemul educațional: strategii de promovare

CZU: 37.036:069.2:008

Pag. 164-173

Moisei Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2019


Rezumat

The purpose of this article is to present the role of ethnographic heritage museum education. In addition to the museum is an educational factor, thanks to which we know the past, the vestiges of which have marked our existence, he also has a teaching position. Therefore in public policies to streamline the work of museums insists dwell on school-museum collaboration. If you succeed practical application of the strategy, the younger generation will increasingly be interested in the historical past and the museum can acquire new facets and dimensions. In this way, we promote and we save ethnographic heritage through the younger generation.

Cuvinte-cheie
museum, school, education, cultural heritage