Articolul precedent |
Articolul urmator |
618 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 18:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
63:377.5(100) (1) |
Agricultură și alte științe și tehnici înrudite. Silvicultură. Agricultură. Exploatarea vieții sălbatice (7329) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266) |
SM ISO690:2012 PRISĂCARU, Veronica, CARADJA, Alina. Educaţia pentru dezvoltarea durabilă ca subiect al preocupărilor la nivel mondial şi naţional şi provocare pentru învăţământul profesional agrar. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 306-311. ISBN 978-9975-64-299-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice Vol.50, 2018 |
|||||
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018 | |||||
|
|||||
CZU: 63:377.5(100) | |||||
Pag. 306-311 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The investigation contains an insight into the chronology of international events regarding the education for sustainable development. Also, an analysis of the existing national regulatory framework for the education for sustainable development was performed. In the same context, the significance of the agricultural vocational education in the achievement of the objectives of the sustainable development of the rural environment were argued. In conclusion, a number of deficiencies in national regulatory framework for the education forsustainable development were highlighted and there have beenmade recommendations for its improvement. |
|||||
Cuvinte-cheie Agricultural vocation education, Education for sustainable development, regulatory framework, Rural space |
|||||
|