Educaţia pentru dezvoltarea durabilă ca subiect al preocupărilor la nivel mondial şi naţional şi provocare pentru învăţământul profesional agrar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
618 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 18:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
63:377.5(100) (1)
Agricultură și alte științe și tehnici înrudite. Silvicultură. Agricultură. Exploatarea vieții sălbatice (7329)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266)
SM ISO690:2012
PRISĂCARU, Veronica, CARADJA, Alina. Educaţia pentru dezvoltarea durabilă ca subiect al preocupărilor la nivel mondial şi naţional şi provocare pentru învăţământul profesional agrar. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 306-311. ISBN 978-9975-64-299-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50, 2018
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018

Educaţia pentru dezvoltarea durabilă ca subiect al preocupărilor la nivel mondial şi naţional şi provocare pentru învăţământul profesional agrar

CZU: 63:377.5(100)

Pag. 306-311

Prisăcaru Veronica, Caradja Alina
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2019


Rezumat

The investigation contains an insight into the chronology of international events regarding the education for sustainable development. Also, an analysis of the existing national regulatory framework for the education for sustainable development was performed. In the same context, the significance of the agricultural vocational education in the achievement of the objectives of the sustainable development of the rural environment were argued. In conclusion, a number of deficiencies in national regulatory framework for the education forsustainable development were highlighted and there have beenmade recommendations for its improvement.

Cuvinte-cheie
Agricultural vocation education, Education for sustainable development, regulatory framework, Rural space