Formarea preţului la ouă în întreprindere
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
633 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 13:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.5:631.145 (1)
Preț. Formarea prețului. Costuri (106)
Conducerea și organizarea fermelor (484)
SM ISO690:2012
BEŢIVU, Ala, BEDA, Oxana. Formarea preţului la ouă în întreprindere. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 304-306. ISBN 978-9975-64-299-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50, 2018
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018

Formarea preţului la ouă în întreprindere

CZU: 338.5:631.145

Pag. 304-306

Beţivu Ala, Beda Oxana
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2019


Rezumat

Price of the offered product has an important role in market. The price makes the consumer to make a decision to buy or not the product, that is why the free set prices attract purchasers or companies that will make or export an product. The price creates the image of the product in the purchasers context, who can conclude the qualities of the offered product by the bidder.

Cuvinte-cheie
preţ, Costul de producție, profit, cerere, piaţă, Întreprindere