Articolul precedent |
Articolul urmator |
633 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 13:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.5:631.145 (1) |
Preț. Formarea prețului. Costuri (106) |
Conducerea și organizarea fermelor (484) |
SM ISO690:2012 BEŢIVU, Ala, BEDA, Oxana. Formarea preţului la ouă în întreprindere. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 304-306. ISBN 978-9975-64-299-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice Vol.50, 2018 |
|||||
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018 | |||||
|
|||||
CZU: 338.5:631.145 | |||||
Pag. 304-306 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Price of the offered product has an important role in market. The price makes the consumer to make a decision to buy or not the product, that is why the free set prices attract purchasers or companies that will make or export an product. The price creates the image of the product in the purchasers context, who can conclude the qualities of the offered product by the bidder. |
|||||
Cuvinte-cheie preţ, Costul de producție, profit, cerere, piaţă, Întreprindere |
|||||
|