Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
571 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 19:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[338.484:339.944](478) (1) |
Turism (534) |
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (437) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae, JURAVELI, Tatiana. Oportunități de internaționalizare a întreprinderii turistice în contextul cooperării internaționale. In: Economica, 2019, nr. 3(109), pp. 7-18. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(109) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: [338.484:339.944](478) | ||||||
JEL: M 1, M 16. | ||||||
Pag. 7-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interesul pentru domeniul afacerilor turistice, a crescut permanent, peste tot în lume, dar și în Republica Moldova, mai ales în ultima perioadă, când populația țării a obținut libertatea de a călători, ca rezultat al liberalizării regimului de vize cu țările membre ale Uniunii Europene. Odată ce a fost obținut acest regim, mediul de afaceri din turism a fost condiționat să-și diversifice ofertele turistice prin creșterea portofoliului de destinații turistice. Dar pentru lărgirea gamei de destinații turistice, apare necesitatea cooperării internaționale cu diverși furnizori de servicii și produse turistice, mai ales cu diverși tur-operatori. În aceste condiții, cooperarea internațională devine un element esențial al strategiilor de dezvoltare a întreprinderilor turistice, prin realizarea acestora, urmărindu-se obiectivul de valorificare pe o treaptă superioară a posibilităților de extindere comercială. |
||||||
Cuvinte-cheie turism, comerţ extern, cooperare internațională, strategii de internaționalizare, întreprindere turistică, tranzacţii comerciale, export-import, tourism, foreign trade, international cooperation, internationalization strategies, tourism enterprise, Trade, export-import |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-86897</doi_batch_id> <timestamp>1713887396</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Academia de Studii Economice din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Economica</full_title> <issn media_type='print'>18109136</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>3(109)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Oportunități de internaționalizare a întreprinderii turistice în contextul cooperării internaționale</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Nicolae</given_name> <surname>Platon</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Juraveli</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>7</first_page> <last_page>18</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>