Analysis of learning dominants in elementar versus junior high school pupils
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
684 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-10 07:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01-057.47:159.91 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
JARAMNA, Raid. Analysis of learning dominants in elementar versus junior high school pupils. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 97-108. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Analysis of learning dominants in elementar versus junior high school pupils

Analiza particularităților de învățare la treapta primară și cea secundară

CZU: 37.01-057.47:159.91

Pag. 97-108

Jaramna Raid
 
Middle School Ort Mukibala, Mukibala
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2019


Rezumat

Învățarea este factorul cheie în dezvoltarea armonioasă a personalității umane. Omul învață pe tot parcursul vieții, dar cea care pune bazele învățării organizate și sistematice este învățarea școlară. Capacitatea de învățare diferă de la o persoană la altă, de la o vârstă la alta, ea fiind în strânsă legătură cu fenomenele psihofiziologice care determină activitatea umană de bază. Cercetarea de față prezintă o abordare a particularităților de învățare a elevilor de vârstă școlară mică versus vârsta școlară medie, pentru a evidenția acele aspecte care necesită mai multă susținere în context școlar.

Learning is the key factor that induces the harmonious development of the human personality. Man learns throughout his life, but the foundation of organized and systematic learning is school learning. Learning capacity differs from person to person, from age to age, and is closely related to psychophysiological phenomena that determine basic human activity. This research presents an approach to learning peculiarities of elementary school pupils versus secondary school pupils to highlight those issues that require more support in the school context.

Cuvinte-cheie
learning, elementary school pupils, secondary school pupils, learning theories, psychophysiological peculiarities,

învăţare, vârsta școlară mică, vârstă școlară medie, teorii ale învățării, particularități psihofiziologice