Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
684 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-10 07:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01-057.47:159.91 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 JARAMNA, Raid. Analysis of learning dominants in elementar versus junior high school pupils. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 97-108. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01-057.47:159.91 | ||||||
Pag. 97-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea este factorul cheie în dezvoltarea armonioasă a personalității umane. Omul învață pe tot parcursul vieții, dar cea care pune bazele învățării organizate și sistematice este învățarea școlară. Capacitatea de învățare diferă de la o persoană la altă, de la o vârstă la alta, ea fiind în strânsă legătură cu fenomenele psihofiziologice care determină activitatea umană de bază. Cercetarea de față prezintă o abordare a particularităților de învățare a elevilor de vârstă școlară mică versus vârsta școlară medie, pentru a evidenția acele aspecte care necesită mai multă susținere în context școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie learning, elementary school pupils, secondary school pupils, learning theories, psychophysiological peculiarities, învăţare, vârsta școlară mică, vârstă școlară medie, teorii ale învățării, particularități psihofiziologice |
||||||
|