Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
530 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-22 12:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
780.8:780.614.332.071.4(478)+780.8:780.614.332:781.68 (1) |
Muzică (1804) |
SM ISO690:2012 BRÎNZILĂ-COȘLEȚ, Zinaida. Principiile pedagogice ale lui Serghei Lunchevici. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2018, nr. 2(33), pp. 6-11. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | |||||
Numărul 2(33) / 2018 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | |||||
|
|||||
CZU: 780.8:780.614.332.071.4(478)+780.8:780.614.332:781.68 | |||||
Pag. 6-11 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În istoria culturii naționale numele lui Serghei Lunchevici reprezintă o figură de părinte pentru o întreagă generație de violoniști autohtoni, fiind iubit și admirat nu numai pentru arta sa, dar și pentru calitățile sale umane. Puțini admiratori ai talentului său cunosc faptul că pe lângă activitatea sa rodnică în calitate de prim-violonist și dirijor al Orchestrei de muzică populară „Fluieraș”, maestrul a oferit și lecții individuale de vioară. Prezentul articol relatează despre experiența și cunoștințele căpătate de autoare în timpul orelor de pregătire individuală susținute de Serghei Lunchevici |
|||||
Cuvinte-cheie Serghei Lunchevici, pedagog/profesor, violonist, digitaţie, trăsături de arcuș, interpret, Serghei Lunchevici, educator/teacher, violinist, fingering, bow features, interpreter |
|||||
|