Les niveaux des difficultés de la compréhension d'un texte littéraire dans la classe du FLE
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
623 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-27 18:54
SM ISO690:2012
IACHIMOVSCHI, Maria, CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Les niveaux des difficultés de la compréhension d'un texte littéraire dans la classe du FLE. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 1-2 octombrie 2019, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2019, Ediția 68, pp. 92-94. ISBN 978-9975-76-280-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 68, 2019
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2019

Les niveaux des difficultés de la compréhension d'un texte littéraire dans la classe du FLE


Pag. 92-94

Iachimovschi Maria, Ciorba-Lașcu Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 18 octombrie 2019


Rezumat

Articolul evidențiază dificultățile pe care le întâlnim în studierea unui text literar la lectia de limba franceză și rolul literaturii în dezvoltarea facultății comunicative. De asemenea sunt scoase în evidență și câteva sfaturi în ceea ce privește alegerea unui text potrivit nivelului studenților care studiază limba franceză.

Cuvinte-cheie
literatură, înțelegere, dificultate, rol, text, sfat