Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-27 18:54 |
SM ISO690:2012 IACHIMOVSCHI, Maria, CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Les niveaux des difficultés de la compréhension d'un texte littéraire dans la classe du FLE. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 1-2 octombrie 2019, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2019, Ediția 68, pp. 92-94. ISBN 978-9975-76-280-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 68, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 92-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul evidențiază dificultățile pe care le întâlnim în studierea unui text literar la lectia de limba franceză și rolul literaturii în dezvoltarea facultății comunicative. De asemenea sunt scoase în evidență și câteva sfaturi în ceea ce privește alegerea unui text potrivit nivelului studenților care studiază limba franceză. |
||||||
Cuvinte-cheie literatură, înțelegere, dificultate, rol, text, sfat |
||||||
|