Articolul precedent |
Articolul urmator |
801 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-07 10:34 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana, URSU, Ludmila. Integrarea bioetică a educaţiei pentru mediu în cadrul curriculei şcolare primare. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 27-35. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 27-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article is described one of the ways to exploit the values of bioethics, during the tutorial lessons in the primary school. It is brings the praxiological arguments of this intersection in the methodological plan, at the level of the skills training, elements of the curricular content areas and, within them, of the disciplines that explicitly reflect the dimensions of the environment education. |
||||||
Cuvinte-cheie environmental education, integration, values of bioethics, school curricula, school subjects, coherent program, stage cross-curricular |
||||||
|