Articolul precedent |
Articolul urmator |
655 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 09:36 |
SM ISO690:2012 STANCIUC, Zinaida. Activitatea integrată – strategie în formarea personalității preșcolarului. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 256-260. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 256-260 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article approaches the concept of integrated activity, there are presented specific features of these activities and it is described their role in the formation of preschoolers personality. There are also proposed recommendations for teachers in implementing integrated activities. |
||||||
Cuvinte-cheie Integrated activity, preschool age, integrated curriculum, game |
||||||
|