Activitatea integrată – strategie în formarea personalității preșcolarului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
655 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 09:36
SM ISO690:2012
STANCIUC, Zinaida. Activitatea integrată – strategie în formarea personalității preșcolarului. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 256-260. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Activitatea integrată – strategie în formarea personalității preșcolarului


Pag. 256-260

Stanciuc Zinaida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

The article approaches the concept of integrated activity, there are presented specific features of these activities and it is described their role in the formation of preschoolers personality. There are also proposed recommendations for teachers in implementing integrated activities.

Cuvinte-cheie
Integrated activity, preschool age, integrated curriculum, game