Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 19:51 |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile, MUNTEANU, Tamara. Modelul şi principiile educaţiei pentru schimbare şi dezvoltare a elevilor în cadrul procesului de învăţământ. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 181-192. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 181-192 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The work illustrates “The Pedagogical Model and Principles of Education for Change and Development of students”. The Education for Change and Development is a process of training and competence oriented to the personality of creative capacities and learning creative, oral, actualizing, aesthetic attitudes. The mentioned principles represent a system of specific rules with strategic and operational value which must be respected in order to ensure the efficiency of the process of Education for Change and Development. |
||||||
|