Modelul şi principiile educaţiei pentru schimbare şi dezvoltare a elevilor în cadrul procesului de învăţământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
659 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 19:51
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile, MUNTEANU, Tamara. Modelul şi principiile educaţiei pentru schimbare şi dezvoltare a elevilor în cadrul procesului de învăţământ. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 181-192. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Modelul şi principiile educaţiei pentru schimbare şi dezvoltare a elevilor în cadrul procesului de învăţământ


Pag. 181-192

Panico Vasile, Munteanu Tamara
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2019


Rezumat

The work illustrates “The Pedagogical Model and Principles of Education for Change and Development of students”. The Education for Change and Development is a process of training and competence oriented to the personality of creative capacities and learning creative, oral, actualizing, aesthetic attitudes. The mentioned principles represent a system of specific rules with strategic and operational value which must be respected in order to ensure the efficiency of the process of Education for Change and Development.