Cunoaşterea calităţilor profesionale la viitorii pedagogi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
525 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-02 07:12
SM ISO690:2012
TROFĂILĂ, Lidia. Cunoaşterea calităţilor profesionale la viitorii pedagogi. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 108-114. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Cunoaşterea calităţilor profesionale la viitorii pedagogi


Pag. 108-114

Trofăilă Lidia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2019


Rezumat

The professional activity of the teacher is crucial for him to possess well-developed professional qualities. Some of these qualities are: altruism, a sense of a esthetics, creativity, and intellectual stimulation, independent success, prestige, leadership, safety, material benefits, work envirowment, relationships with superiors, relationships with colleagues from work, life style, variety. It has been proved that the majority of the students future teachers these qualities are well developed, although they require a permanent improvement.

Cuvinte-cheie
cunoaştere, calităţi profesionale, profesie, pregătire profesională, viitori pedagogi, altruism, simţ estetic, creativitate, stimulare intelectuală, independenţă, prestigiu, conducere, siguranţă, avantaje materiale, ambianţa muncii, relaţiile cu superiorii, relaţiile cu colegii de muncă, modul de viaţă, varietate, nivel de dezvoltare