Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-02 07:12 |
SM ISO690:2012 TROFĂILĂ, Lidia. Cunoaşterea calităţilor profesionale la viitorii pedagogi. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 108-114. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
|||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | |||||
|
|||||
Pag. 108-114 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The professional activity of the teacher is crucial for him to possess well-developed professional qualities. Some of these qualities are: altruism, a sense of a esthetics, creativity, and intellectual stimulation, independent success, prestige, leadership, safety, material benefits, work envirowment, relationships with superiors, relationships with colleagues from work, life style, variety. It has been proved that the majority of the students future teachers these qualities are well developed, although they require a permanent improvement. |
|||||
Cuvinte-cheie cunoaştere, calităţi profesionale, profesie, pregătire profesională, viitori pedagogi, altruism, simţ estetic, creativitate, stimulare intelectuală, independenţă, prestigiu, conducere, siguranţă, avantaje materiale, ambianţa muncii, relaţiile cu superiorii, relaţiile cu colegii de muncă, modul de viaţă, varietate, nivel de dezvoltare |
|||||
|