Structuri şi modalităţi de organizare a conţinuturilor pentru educaţia religioasă: premise epistemologice şi dezvoltări practice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
536 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-12 13:31
SM ISO690:2012
CUCOŞ, Constantin. Structuri şi modalităţi de organizare a conţinuturilor pentru educaţia religioasă: premise epistemologice şi dezvoltări practice. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 265-269. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Structuri şi modalităţi de organizare a conţinuturilor pentru educaţia religioasă: premise epistemologice şi dezvoltări practice


Pag. 265-269

Cucoş Constantin
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

Modifications législatives récentes faites que le statut de l'enseignement religieux dans les écoles nécessite de repenser notamment le contenu transposé dans les programmes et le manuelles. Dans ce qui suit, nous vous proposons plusieurs façons de repenser le contenu de la religion dans la perspective de la diversité culturelle, interreligieux et interdisciplinaire comme un moyen de renforcer l'attractivité de ce topique apprentissage pour les étudiants, les enseignants, les parents.