Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1273 110 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 18:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei, GASNAŞ, Ala. Metode didactice interactive pentru studierea programării orientate pe obiecte. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 32-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 32-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea metodelor didactice cu caracter interactiv la studierea programării orientate pe obiecte (POO) contribuie la îmbunătăţirea calităţii procesului educaţional şi, în mod special, a actului formativ. Transpunerea acestor metode în TIC prin intermediul sistemelor de management al învăţării (SMÎ) oferă oportunităţi noi de dezvoltare a conceptului POO. Practicarea lor într-o manieră creativă face procesul didactic mai rezultativ şi mai atractiv (îndeosebi pentru studenţi). |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii de învăţare, metode interactive, conceptul POO, învăţare bazată pe proiecte, învăţare bazată pe probleme, învăţare autodirijată, învăţare bazată pe întrebări, brainstorming, teaching technologies, interactive methods, the concept of OOP, project-based learning, problem-based learning, Self-Guided Learning, Query-Based Learning, brainstorming |
||||||
|