Metode didactice interactive pentru studierea programării orientate pe obiecte
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1273 110
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 18:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
BRAICOV, Andrei, GASNAŞ, Ala. Metode didactice interactive pentru studierea programării orientate pe obiecte. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 32-37. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455

Metode didactice interactive pentru studierea programării orientate pe obiecte

Interactive Methods for the Study of Object-Oriented Programming

CZU: 37.02

Pag. 32-37

Braicov Andrei, Gasnaş Ala
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2019


Rezumat

Utilizarea metodelor didactice cu caracter interactiv la studierea programării orientate pe obiecte (POO) contribuie la îmbunătăţirea calităţii procesului educaţional şi, în mod special, a actului formativ. Transpunerea acestor metode în TIC prin intermediul sistemelor de management al învăţării (SMÎ) oferă oportunităţi noi de dezvoltare a conceptului POO. Practicarea lor într-o manieră creativă face procesul didactic mai rezultativ şi mai atractiv (îndeosebi pentru studenţi).

The use of interactive didactic methods in studying Object-Oriented Programming (OOP) contributes to an improvement in the quality of the educational process, especially the formative act of the student. The transfer of these methods to Information and Communication Technologies through Learning Management Systems provides new opportunities for creating and developing the OOP concept. Practicing them in a creative way makes the teaching process valuable and more attractive (especially for students).

Cuvinte-cheie
tehnologii de învăţare, metode interactive, conceptul POO, învăţare bazată pe proiecte, învăţare bazată pe probleme, învăţare autodirijată, învăţare bazată pe întrebări, brainstorming,

teaching technologies, interactive methods, the concept of OOP, project-based learning, problem-based learning, Self-Guided Learning, Query-Based Learning, brainstorming