Problematizarea în pedagogia universitară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
813 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 21:15
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana. Problematizarea în pedagogia universitară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 56-58. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Problematizarea în pedagogia universitară

Pag. 56-58

Repida Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2013


Rezumat

L’auteur expose les notions de base de la problématisation: problème, situation-problème, question-problème, enseignement-problème, étude-problématisée; on analyse les résultats d’un sondage sur le potential formatif et actif participatif de quelques méthodes didactiques.