Некоторые аспекты академической успеваемости студентов
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
713 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-14 22:03
SM ISO690:2012
DARII, Ludmila. Некоторые аспекты академической успеваемости студентов . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 44-49. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Некоторые аспекты академической успеваемости студентов

Pag. 44-49

Darii Ludmila
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

În articolul de faţă este cercetată influenţa factorilor pedagogici şi sociopsihologici asupra reuşitei academice. Aplicarea chestionarului, ce include enumerarea celor mai importanţi factori, a evidenţiat priorităţile acestora. Rezultatele chestionării au fost prelucrate utilizând metoda ratingului. Un interes aparte îl reprezintă ierarhizarea acestor factori de către studenţii cu reuşită academică diversă.

The article «Some aspects of students’ academic progress» is devoted to the research of the most important pedagogical and socio-psychological factors that influence the academic progress, according to the students’ point of view. Their priorities were identified with the help of a survey that included the factors on the first and on the second level. The results received from the survey were analyzed with the help of the “Ranging method”. A special interest is raised by the comparative analysis of the results among students with different levels of academic progress.