Articolul precedent |
Articolul urmator |
1089 139 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04 (262) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 ASLA, Ibrahem. Motivaţia învăţării la elevi din perspectiva educaţiei centrate pe copil. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 9, 6-7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția 9, pp. 296-301. ISBN 978-9975-3277-5-6.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 9, 2018 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 9, Chişinău, Moldova, 6-7 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04 | ||||||
Pag. 296-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ca direcţie afirmată în psihologia educaţiei, motivaţia învăţării cunoaşte o mulţime dea abordări teoretice. Acestea fiind prezente în diverse manuale și monografii de orientare pihopedagogică. Respectivele abordări teoretice oferă o paletă foarte largă de clasificări ale motivelor învăţării şcolare. În pofida acestor varietăţi enunţate de motive, programele și manualele şcolare suprasaturate, solicită din partea elevilor mai mult memoria mecanică decât gândirea, respectiv, mai mult motivaţia externă decât cea internă necesară pentru autoînvăţare. Învăţarea centrată pe elev poate asigura schimbarea radicală a motivaţiei învăţări şcolare – de la cea extrinseca la ce intrinsecă. Motivaţia intrinsecă este asociată trebuinţelor elevului şi în primul rând trebuinţelor lui de a cunoaşte, și a explora lumea înconjurătoare. Anume acestui subiect este dedicat articolul de faţă. |
||||||
Cuvinte-cheie psihologia educaţiei, orientare pihopedagogică, motiv, învăţare, elev, profesor, şcoală, educational psychology, psycho- pedagogical guidance, motive, learning, pupil, teacher, school |
||||||
|