Articolul precedent |
Articolul urmator |
2210 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 19:54 |
SM ISO690:2012 COZARI, Ana, ARACHELOV, Maria. Teaching/learning economical terms through games. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chişinău: Centrul editorial UASM, 2010, Vol. 25 (2), pp. 125-128. ISBN 978-9975-64-194-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie. Vol. 25 (2), 2010 |
||||||
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010 | ||||||
|
||||||
Pag. 125-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
„Predarea/ învăţarea termenilor economici prin intermediul jocului” este articolul în care autorii, Cozari Ana şi Arachelov Maria, îşi propun drept scop să dinamizeze şi să utilizeze metode didactice în procesul predării/învăţării terminologiei economice în cadrul orelor de limbă engleză şi română. Este bine cunoscut faptul că prin intermediul jocului rata cointeresării studenţilor este mai mare decît prin simpla prezentare a informaţiei economice şi a terminologiei. Jocurile permit atît actualizarea vocabularului studiat anterior, dar şi introducerea celui nou. Acest lucru contribuie la o mai bună asimilare a terminologiei noi şi ,ca rezultat, acest fapt uşurează memorizarea terminologiei economice şi utilizarea ei adecvată. Jocurile necesită instrucţiuni minime, dar clare, iată de ce studenţii le înţeleg mai leger. Totodată, ele ajută profesorii să omogenizeze clasa, în cazul în care există studenti cu diferite nivele de cunoaştere a limbii. |
||||||
Cuvinte-cheie Termeni Economici, Instrumente Analitice, Concept Tehnic, Jocuri Didactice |
||||||
|