Rolul marketingului bancar în promovarea serviciilor şi produselor bancare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
940 187
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 18:20
SM ISO690:2012
SOLTAN, Ana. Rolul marketingului bancar în promovarea serviciilor şi produselor bancare. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 37-41. ISBN 978-9975-64-194-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie. 2011
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010

Rolul marketingului bancar în promovarea serviciilor şi produselor bancare


Pag. 37-41

Soltan Ana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2019


Rezumat

Making products and services is a main objective in any business activity, which operates in the market. Without that business is condemned to failure. The purpose of the bank's management is to attract customers, broadening its services to achieve the conquest of the market, increase profit. From these results the critical importance of the bank's marketing services, content and tasks which are currently under the influence of key changes in financial markets and gain competitive relations between banks and customers.

Cercetările de marketing bancar au debutat în secolul XX, de atunci realizandu-se atât la nivel teoretic, cât şi practic, privind gradul de satisfactie al clienţilor faţă de produsele / serviciile oferite de instituţiile bancare. Cercetările de marketing trebuie să stea la baza fundamentării deciziilor de management privind strategia generală a băncii. Procurarea informaţiilor despre clienti, concurenţi, agenţi economici şi toţi factorii care actionează pe piaţă constituie o necesitate vitală şi ca atare imperativă pentru luarea deciziilor de marketing.

Cuvinte-cheie
-