Utilizarea aplicaţiei Moodle la evaluarea nivelului de pregătire a studenţilor la disciplina Bazele programării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
760 5
Ultima descărcare din IBN:
2020-12-13 12:35
SM ISO690:2012
DEINEGO, Nona. Utilizarea aplicaţiei Moodle la evaluarea nivelului de pregătire a studenţilor la disciplina Bazele programării . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 5(25), pp. 148-152. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(25) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Utilizarea aplicaţiei Moodle la evaluarea nivelului de pregătire a studenţilor la disciplina Bazele programării

Pag. 148-152

Deinego Nona
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2013


Rezumat

This article presents the development technology of the bank of items to assess the level of maintaining the competences created by the discipline “Fundamentals of programming”. It is suggested the creation of a bank of items, which architecture corresponds to the modular structure of the discipline. There will be developed items of three categories to assess the level of maintaining the competences for each didactical unit of modules: theoretical items, exercise items, and problem items.